Omnichannel

Omnichannel draait om klant- en merkbeleving. Klanten komen via verschillende contactmomenten in aanraking met een merk. Omnichannel zorgt ervoor dat dit, ongeacht het kanaal en communicatiemiddel, een afgestemde en naadloze ervaring is. Dit betekent dat design, content, uitstraling en beleving altijd en overal gelijk zijn. Hier ligt de uitdaging, omdat kanalen steeds complexer in elkaar overlopen.

Clang ondersteunt omnichannel e-mailmarketing. Het beïnvloeden en behouden van een positieve klant- en merkbeleving kan met behulp van e-mail versterkt worden. Zo zorg je ervoor dat bijvoorbeeld aankooppatronen, loyaliteitsprogramma's of acties het kanaal overstijgen. Denk aan de integratie tussen e-mail en je webshop, het volgen van je potentiële klant vanuit e-mail naar je website, een content-integratie met sociale media of gepersonaliseerd drukwerk als aanvulling op je e-mail. Je stuurt het automatisch aan met het omnichannel marketingplatform Clang.

mg-7914-nathalie-1024x683-1.jpg

Meer weten over Clang?

Neem contact op met Nathalie Hes (Sales Executive) via:


Terug