Sjuul van der Leeuw is de nieuwe Algemeen Directeur

Wij zijn trots te melden dat Sjuul van der Leeuw is aangesteld als Algemeen Directeur. Van der Leeuw (36) zal de primaire bedrijfsvoering binnen onze organisatie gaan leiden. Hij heeft ruim twaalf jaar ervaring in commercie, digital én management, bij toonaangevende bedrijven als Nuon, Vattenfall en @Leisure Group - Belvilla. Binnen Nuon groeide hij in 4 jaar tijd door naar een functie als Salesmanager van 160 werknemers op meerdere locaties. Hierna was hij Head of B2B Large Clients bij Vattenfall en de laatste jaren bij Belvilla verantwoordelijk voor de divisie Product & Sales. Deze ervaring zal bijdragen aan de ambities die e–Village heeft.

Sjuul van der Leeuw

“De positie als marktleider op het gebied van omnichannel marketing automation software gaan we de komende jaren vasthouden en versterken. Met onze software Clang komt de focus steeds meer te liggen op continue releases aan de hand van klantwensen. Daarnaast hebben we full focus op onze aanvullende diensten en ondersteunen wij met ons team aan specialisten professionele marketeers om meer succes te behalen met hun digitale campagnes. We gaan nóg meer inzetten op zichtbaarheid binnen de markt, door kennisdeling via de juiste kanalen en inzet van innovatieve campagnes en natuurlijk het internationale aspect. We gaan andere markten aanboren en ook buiten Nederland concurreren met internationaal gevestigde marketing automation oplossingen."

Afsluitende woorden van de aftredende directie

De drie eigenaren Hans Nieuwveld, Rob Weerts en Robert Rebergen zullen vanuit een adviserende rol actief betrokken blijven bij e-Village en de ontwikkeling van Clang.

Namens de eigenaren:

“Dit jaar is Clang compleet vernieuwd met een look & feel volgens de laatste trends, nieuwe omnichannel campagne-objecten en Pages voor responsive formulieren en gepersonaliseerde landingspagina's. Met deze releases hebben we de basis gelegd om de ambities rondom onze next level omnichannel marketing strategie waar te maken. Zowel de software als de organisatie is klaar voor de volgende fase en de komst van Sjuul maakt het plaatje compleet. The Right Person In The Right Seat. Het portfolio gaan we sterk uitbreiden door omnichannel marketing optimaal te benutten. Naast het leveren van de beste software schakelen klanten ons in voor advies, uitvoering, of data-analyse en bezoeken onze events".



Ja, natuurlijk wil ik dit artikel delen:




Reageer op dit artikel


Best bekeken blogs


Vraag aan e-Village?

Wist je dat...

Wist je dat...

...e-Village een deliverability ratio (afleverpercentage) heeft van 99,72%?

Meer weetjes? Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte