Clang ondersteunt AMP email

AMP Email Voorbeelden

Met de interactieve en dynamische techniek van AMP Email kun je je creativiteit de vrije loop laten, the sky’s the limit! Maar hoe ziet dat er nou uit? We hebben een aantal supertoffe AMP Email voorbeelden voor je verzameld!

Product Review in je e-mail

Productaankoop in je e-mail

The Holy Grail voor veel e-mailmarketeers is het doen van een aankoop ZONDER de e-mail te verlaten. Met AMP Email is het mogelijk. Het vergt wel wat techniek, maar daar zijn onze e-mailexperts voor!

Formulieren en drop-down menu in je e-mail

Formulieren in je e-mail

Verhoog de user experience door de klant in je e-mail een formulier te laten invullen. Op deze manier is je klant binnen 1 klik ingecheckt voor een hotelkamer of ingeschreven voor een event of productlancering.

Product Review in je e-mail

Product Review in je e-mail

Social Proof is superbelangrijk voor je bedrijf en heel makkelijk toe te voegen aan jouw e-mailmarketing. Hoe makkelijk is het als een klant binnen één e-mail meerdere product reviews kan zien, zonder dat het een ellenlange e-mail wordt? Ook dit is mogelijk met AMP Email.

Image Gallery in je e-mail

Image Gallery in je e-mail

Een Image Gallery is natuurlijk al mogelijk in meerdere e-mailclients, maar nu is het ook mogelijk in Gmail met AMP Email. Laat bijvoorbeeld meerdere foto's van jouw producten zien om de customer experience in de e-mail nog beter te maken.

Afspraak maken in je e-mail

Afpraak maken in je e-mail

Met AMP Email kan je klant direct een afspraak maken, zonder de e-mail te verlaten. Gebruik dit bijvoorbeeld voor events of workshops en laat meteen zien hoeveel deelnemers er al op een bepaald event aanwezig zijn.

Meerdere aanbiedingen in je e-mail

Meerdere aanbiedingen in je e-mail

In jouw e-mailmarketing wil je natuurlijk zoveel mogelijk relevante aanbiedingen laten zien voor je klant. In sommige gevallen kunnen dat tientallen interessante aanbiedingen zijn. Met AMP Email is dat mogelijk, zonder dat je e-mail al te lang wordt en je klant blijft scrollen!