E‑mailadressen verzamelen

25 mei 2018 is de dag waarop de AVG/GDPR officieel in werking trad. Maandenlang zijn
bedrijven in de weer geweest om GDPR-proof te worden. Wat mag nog wel en wat niet
meer, mag ik mijn huidige database blijven mailen, waar moet een opt-in aan voldoen, wat
zijn de gevolgen als ik niet aan de wetgeving voldoe? Een kleine greep uit de vragen die
door het hoofd van de marketeer spookten. Inmiddels zijn we een jaar verder en misschien
wat nieuwsbriefabonnees lichter. Tijd om de database aan te vullen met nieuwe abonnees, dus gaan we e-mailadressen verzamelen.
Want de ROI op e-mail is hoog, dus hoe meer abonnees hoe groter de kans op een hoge
ROI. In deze whitepaper geven we je 10 tips hoe je effectief e-mailadressen kunt verzamelen.

Laat hieronder je gegevens achter en we sturen je de whitepaper direct toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekend van: