Mobile Inbox is een gepersonaliseerde inbox voor je app gebruikers. Het helpt jou om gebruikers meer betrokken te houden in de app. Met deze inbox kunnen gebruikers hun berichten altijd even terug lezen. Je bereikt hier 100% van de app gebruikers mee en jij bepaalt zelf hoe lang deze berichten in de Mobile Inbox blijven staan.
Laat je gebruikers zien dat het loont om regelmatig de app te openen, met relevante berichten in de Mobile Inbox, die je klanten echt helpen.
Je gebruiker heeft alle berichten handig bij elkaar in de Mobile Inbox. Is een actie in een bepaald bericht voorbij? Zorg dan dat deze automatisch verwijderd wordt.
Vergroot je bereik en stuur persoonlijk relevante, gesegmenteerde berichten naar iedereen die je app gebruikt.
Laat je inspireren door onze best practices of ontwikkel samen met ons een sterke strategie die past bij jouw doelgroep, identiteit en targets.
Omdat berichten in Mobile Inbox altijd op dezelfde plek staan, weten gebruikers precies waar ze toegang hebben tot alle aanbiedingen en communicatie.
Communiceer ook met gebruikers die zich hebben afgemeld voor push of e-mail. Voeg een badge aan je app pictogram toe om te laten zien dat er een nieuw bericht voor de gebruikers klaar staat.
Maak je communicatie relevant en persoonlijk door in te springen op hun gedrag in de app. Dit zorgt ervoor dat de gebruiker zich gehoord voelt, wat bijdraagt aan klantloyaliteit.
VodafoneZiggo verstuurt facturen, updates en uitgebreide berichten via Mobile Inbox om engagement met hun doelgroep te verhogen. Doordat Clang alle voorkeuren en interesses opslaat, verstuurt VodafoneZiggo het juiste bericht, via het juiste kanaal, op het juiste moment.
Alle data vanuit jouw app wordt doorgestuurd naar Clang, waardoor de acties van je klant nieuwe campagnes op andere marketingkanalen kunnen triggeren en profielen kunnen verrijken. Dit werkt twee richtingen op. Zo zorg je ervoor dat je het 360 graden klantbeeld blijft aanvullen en je communicatie steeds verder kunt optimaliseren. Bye single channel marketing strategie, hello omnichannel marketing strategie!
Mobile Inbox is super handig als persoonlijke inbox waar de gebruikers hun berichten terug kunnen lezen. Als je jouw Mobile App marketing compleet wil maken, kun je hier nog 2 kanalen aan toevoegen. Met Push Notifications zorg je ervoor dat je gebruikers op het juiste moment naar je app stuurt. Dit is een perfect kanaal om je gebruikers te activeren.
Neem dan contact met ons op.