Engage je app-gebruikers met
In-App Messaging

Met in-app messaging bereik je 100% van je app-gebruikers met gepersonaliseerde berichten op basis van het gedrag van de gebruiker. Hierdoor kun je op een hele relevante manier met je doelgroep communiceren en zorgen dat ze nóg meer waarde halen uit je app.

Relevant en persoonlijk

Je communicatie is gebaseerd op klantdata, waardoor je waardevolle communicatie kunt toevoegen aan hun customer journey.

Intensiever appgebruik

Met de juiste communicatie op de juiste plek in je app, zorg je ervoor dat je gebruiker langer geboeid blijft en vaker terug komt naar de app.

Leer van je gebruikers

Alle data wordt naar Clang gestuurd, waardoor je niet alleen kunt leren wat je gebruikers doen, maar ook deze informatie kunt gebruiken als triggers voor nieuwe campagnes!

Connect nog beter met je meest waardevolle gebruikers

In-App Messaging helpt jou om nog beter te connecten met je app-gebruikers. Het versturen van de juiste gepersonaliseerde berichten, op het juiste moment, helpt je gebruikers om een actie af te maken, zoals het kopen van een product, het inschrijven voor content of het verslaan van een level.

Ook 100% van je gebruikers bereiken?

Trigger In-App berichten gebaseerd op de acties van je gebruikers

Met In-App Messaging verstuur je berichten naar je app-gebruikers gebaseerd op hun acties en interesses. Deze triggers zijn niet alleen gebaseerd op acties in de app, maar ook op acties van je gebruiker in alle andere kanalen in Clang, zoals e-mail, SMS, Push Notifications en Facebook. Hierdoor heb je een compleet 360 graden klantbeeld. Dit zorgt ervoor dat je in-app berichten super relevant en erg waardevol zijn voor je gebruiker, omdat ze het directe resultaat zijn van hun eigen gedrag.

Naast dat je berichten kunt sturen naar aanleiding van gedrag in het verleden, kun je ook berichten sturen op basis van hun huidige gedrag, bijvoorbeeld een bericht op een specifieke pagina, zoals een aanvraag voor opt-in op een locatie als een gebruiker naar de pagina met het winkeloverzicht gaat.

Gebruik In-App Messaging in elke fase van de customer journey

Wees er voor je app gebruiker in elke fase van de customer journey. Dit start al met het verwelkomen van een nieuwe gebruiker. Daarna wordt het klant specifiek en is het afhankelijk van de situatie. Wij denken als partner graag met je mee.

Engagement van jouw gebruikers verhogen

E-commerce

Stuur je gebruiker een reminder voor een verlaten winkelwagen of laat hem weten welke producten worden aanbevolen voor die specifieke klant.

Aanbiedingen

Geef je gebruiker een gepersonaliseerde korting om retentie te stimuleren.

Transactioneel

Update je gebruiker direct met berichten over hun bestelling, games of reisplannen. Geef extra service door ze op de hoogte te houden van hun acties.

Toegang tot locatie

Vraag je gebruikers op het juiste moment om toegang tot hun locatie, zodat je jouw berichten nog beter kunt timen.

Gebruik app data voor andere marketingkanalen

Alle data vanuit jouw app wordt doorgestuurd naar Clang, waardoor de acties van je klant nieuwe campagnes op andere marketingkanalen kunnen triggeren en profielen kunnen verrijken. Dit werkt twee richtingen op. Zo zorg je ervoor dat je het 360 graden klantbeeld blijft aanvullen en je communicatie steeds verder kunt optimaliseren. Bye single channel marketing strategie, hello onmichannel marketing strategie!

Mobile App marketing is meer dan alleen In-App Messaging

In-App Messaging is een perfect kanaal als je gebruiker actief is ín je app. Maar wat nu als ze een tijdje niet actief zijn geweest? Dan is het goed om ze te reactiveren met Push Notifications.

Naast Push Notifications en In-app Messaging maak je jouw Mobile App marketing compleet met Mobile Inbox. Hiermee kun je berichten sturen naar je app-gebruikers die blijven staan in de inbox, zodat de gebruiker deze altijd later nog even terug kan lezen.

Wil jij je app-gebruikers meer engagen door
In-App-Messaging in te zetten?

Laat dan hieronder je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekend van: