Rapportages

Open ratio, doorklikratio, CTO: deze en vele andere realtime resultaten van je e-mailcampagne vind je in de overzichtelijke Clang-rapportages. Dit gebeurt op drie niveaus: klant, campagne en content. Het mooie is dat Clang rapportages voor je samenstelt. Bijvoorbeeld resultaten van specifieke doelgroepen, A/B-tests of de conversie in een bepaalde periode.

Daarnaast geeft Clang inzage in de gebruikte besturingssystemen en browers en geeft de conversie en clicks per mailing visueel weer. Alle resultaten zijn op klantniveau te bekijken.

Clang is te koppelen met Google Analytics en je website of webshop. Hierdoor wordt informatie over bezoekersgedrag, bestellingen of contactaanvragen automatisch doorgestuurd naar Clang. Ook deze informatie vind je in de rapportages terug. Kortom: de rapportages in Clang gaan verder dan alleen signaleren of meten. Ze bieden verregaande mogelijkheden voor cross- en upselling.

mg-7914-nathalie-1024x683-1.jpg

Meer weten over Clang?

Neem contact op met Nathalie Hes (Sales Executive) via:


Terug