Sacha

Combinatie online en offline zorgt voor 900% meer opt-ins Sacha-nieuwsbrief

E-mail is voor Sacha een belangrijk middel om consumenten te bereiken. De multinational in schoenen, tassen en accessoires koos ervoor om alleen kwalitatieve e-mailadressen te verzamelen en niet een bestand aan te schaffen. Enerzijds deed Sacha dit offline: het winkelpersoneel spoorde bezoekers aan om hun e-mailadres achter te laten. Via de kassa waren deze adressen eenvoudig in te voeren. Hiervoor is een koppeling gemaakt tussen het kassasysteem en Clang. Anderzijds werden bezoekers van de webshop op verschillende manieren gewezen op de mogelijkheid om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Het resultaat? Een groei van de e-maildatabase van 900 procent binnen een jaar.

Lees de hele case...

Leuk dat je onze klantcase komt bekijken! Wanneer je je e-mailadres invult, krijg je volledige toegang tot alle documenten op onze website. Is dat oké?

Terug  

Bekijk de volledige case