Roompot

Binnen drie weken 250% hogere conversie? Roompot Vakanties deed het

Honderdduizenden mensen bezoeken jaarlijks de website van Roompot Vakanties om hun vakantie uit te zoeken. Toch bleek dat bezoekers regelmatig hun bezoek afbreken voordat ze overgaan tot een boeking. Door middel van Abandoned Cart Mail weet Roompot het tij te keren. Een technische koppeling tussen de website en e-mailsoftware Clang maakt het mogelijk bezoekersgedrag 'in het moment' vast te leggen. Op basis van deze data richt Roompot geautomatiseerde e-mailcampagnes in die verlaters van de website verleiden om terug te komen en de boeking af te ronden. Met succes, want binnen drie weken realiseerde het bedrijf een conversieverhoging van 250%.

Lees de hele case...

Leuk dat je onze klantcase komt bekijken! Wanneer je je e-mailadres invult, krijg je volledige toegang tot alle documenten op onze website. Is dat oké?

Terug  

Bekijk de volledige case