Nieuwe E-mail Case: 38% hogere conversie op Abandoned Cart Mail

Wist je dat 70% van e-commerce-klanten zijn 'winkelkarretje' vol achterlaat, zonder effectief te kopen? Deze case geeft inzicht in welke activiteiten hebben geleid tot succesvolle e-mail remarketing-campagnes van Transavia.

Binnen het remarketingproces heeft Transavia twee verschillende trajecten ingericht. Traject één richt zich op de consument die vliegtickets heeft geselecteerd, is gestart met het invullen van de contact- en passagiergegevens, maar vervolgens het proces niet heeft afgerond. Het tweede traject richt zich op de consument die het volledige boekingsproces heeft doorlopen, maar waarvan de betaling , om welke reden dan ook, niet geslaagd is.

Vanja Mlaco, Direct Sales Transavia, vertelt in deze case over de resultaten die hij heeft geboekt. Een zeer succesvolle campagne, gedreven door timing en personalisatie.

Download hier de hele case »

Vanja Mlaco, Direct Sales Transavia.

“De complexiteit van dit traject zit 'm in de mate van personalisatie voor een optimale gebruikerservaring. Hier komt het allemaal aan op business ruling. Clang stelde ons in staat deze business ruling structureel goed op te zetten en beheersbaar te maken".

  • Inspiratie


Ja, natuurlijk wil ik dit artikel delen:




Reageer op dit artikel


Best bekeken blogs


Vraag aan e-Village?

Wist je dat...

Wist je dat...

...e-Village een deliverability ratio (afleverpercentage) heeft van 99,72%?

Meer weetjes? Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte