Home Blog Hogere attentiewaarde met carrousel in e-mail

Carrousel in e-mail

Carrousel in e-mail

Geschreven door Femke van Zelst / 13 maart 2018 / Innovatie /

Interactie in e-mail is populairder dan ooit. Onze nieuwe E-mail Carrousel is dan ook een mooie toevoeging aan je e-mail. Met de E-mail Carrousel breng je je product op dezelfde plek beter onder de aandacht. Je kunt dus meer content op dezelfde plek in de e-mail kwijt. Lees hieronder alle voordelen.

Voordelen van een carrousel in je e-mail:

  • Trekt de aandacht dus zorgt voor een hogere attentiewaarde.

  • Toont meerdere producten op één plek.

  • Brengt je product van meerdere kanten in een keer onder de aandacht.

  • Legt meer focus op je product.

  • Creëert dynamiek in je e-mail.

  • De mailing blijft compact, dus de ontvanger hoeft niet ver naar beneden te scrollen.

Achter elke afbeelding in de carrousel kun je een aparte link plakken. Wanneer je meerdere producten in één keer wilt laten zien, kan de ontvanger direct naar het product dat zijn interesse heeft gewekt doorklikken. De carrousel vergroot daarom mogelijk de kans op conversie.

De E-mail Carrousel wordt ondersteund in de volgende e-mailclients:

  • Apple Mail

  • iOS

  • Android Mail

  • Outlook for Mac

Scroll omhoog